pondělí 8. ledna 2018

Moje recenze:Harry Potter a Kámen mudrců

0

Harry Potter si myslí,že je obyčejný jedenáctiletý kluk,kterému zemřeli rodiče.Bydlí u své tetičky Petunie a strýce Vernona,kteří spolu "vychovávají" svého milovaného buclatého synáčka Dudleyho.Tetička se strýcem si odjakživa myslí,že  je stejný "podivín" jako jeho rodiče.Žije u sebe v malém přístěnku pod schody,kde se to občas hemží pavouky.Nesmí s nimi nikam jezdit na výlety a občas se stane,že Dursleyovi dokonce zapomenou na jeho narozeniny.Ve škole to také nemá o nic lepší.Děti se mu smějí za jeho
 velké,po Dudleymu zděděné oblečení a za jeho rozbité brýle.
V den jeho jedenáctých narozenin se Harrymu doslova změní celý život.Když mu sova doručí
 dopis,ve kterém je pozvánka na školu čar a kouzel v Bradavicích,Harry tomu nemůže uveřit,
a hlavně to nemůže pochopit.Po celý život mu Dursleyovi tvrdili,že jeho rodiče zemřeli
 při autonehodě.Jakmile dopis vezme do rukou,celá pravda je odhalena.Harryho rodiče
 nezemřeli při autonehodě,ale při střetnutí s velkým a mocným černokněžníkem Voldemortem.
Harry ve své nové škole pozná spoustu nových přátel,jako třeba Rona a Hermionu a objevuje
Výsledek obrázku pro kniha harry potterveškerá kouzla a záhady Bradavic.Spolu se svými přáteli prožívají spousta dobrodružství. 

 Harryho Pottera jsem četla poprvé(ano,minuta
ticha,prosím).Kamarádka mě do toho "nutila"asi 
tři týdny,než jsem tedy odolala.K tomu mi ještě napomohlo  společné čtení u jedné bookstagramerky-Booklover_niki_.Osud mě k tomu sám dokopával(díky osude!).
Sice jsem už všechny filmy viděla(nebo alespoň 
část),nemůžu uvěřit,jak mě kniha bavila.Ehm,bavila?
Byla fantastická!!!Vždycky jsem si byla tak trochu jistá,
že Harry Potter mě nikdy bavit nebude,ale je mi teď strašně
 moc líto,že jsem nad něčím takovým vůbec pomýšlela.
 Okamžitě jsem se zamilovala jak do Harryho života u mudlů,
 tak i v Bradavicích.Není to čtení jen pro milovníky fantasy,ale najde
 se zde hlavně i dobrodružství a nekonečno napětí.
Někdy jsem při čtení zažívala pocit,jako bych i zrovna já kouzelný dopis do
  pohádkové školy čar a kouzel dostala.Zaručeně vám slibuji,že od knihy se těžko
 odtrhává.Spisovatelka píše nepochopitelným chytlavým způsobem.Asi vám doporučuji číst ji o  víkendu,prázdninách nebo zrovna když jste nemocní,
Výsledek obrázku pro harry potter a kámen mudrců jelikož když jsem ji četla já,všechny mé plány do školy či něčeho jiného se mávnutím hůlky zhroutily a rozplynuly...
       
Mé hodnocení: 5*/5*




           
           
            
         

0 komentářů:

Okomentovat