pondělí 8. ledna 2018

Moje recenze:Ginny Napořád

2

Ginny Moonové je třináct let a trpí autismem.Žije v Modrém domě u svých třetích adoptivních rodičů,kde je zatím spokojená,ale ví,že zde nemůže zůstat.
Musí se jít postarat o svou Mimi Pannu.O svou malou,milovanou Mimi Pannu,kterou nechala u své šílené rodné matky,kde se dějou šílené věci.Sama to poznala na vlastní kůži,a  když  pomyslí na to,že to samé se může dít její Mimi Paně,dostává strach.
 Když Maura,její adoptivní matka čeká malé miminko,Maura se o své novorozeně začíná bát a Ginny chce poslat do školy,která je pro dívvky nebezpečné svému okolí.Ginny
moc trápí,že ji Maura za celou dobu ještě dobře nepoznala a vidí v ní něco,co není ani v přinejmenším pravda.Plánuje útěk.Velký útěk,který plánuje sama se svou rodnou matkou Glorií a její Mimi Pannou.Jestli se jim útěk vydaří,to už je jen na vás,jestli si knihu přečtete.
Jestli chcete znát příběh téhle mimořádné dívky,která se snaží sama celým svým srdcem
 světu porozumnět a vyjít se svými nejbližšími.
    
Tak tohle byla opravdu pecka!Sama pořád nemůžu pochopit,jak mi kniha sama mizela pod                  rukama.Bylo až neuvěřitelné,jak mě příběh chytl.I přes kapku předvídatelný konec byla kniha napínavá až do samého konce.Mám ráda knihy,kde je příběh  vyprávěn právě hlavním hrdinou.Více se do děje vžiji a ponořím a postavám i více porozumím.
V knize bylo zajímavě popsané,jak lidé s tímhle postižením přemýšlí a jak uvažují.
 Jsem neskutečně ráda,že jsem si knihu přečetla a v knihovně na ni narazila.Zhltla jsem ji skoro během dvou dnů a od příběhu se opravdu nešlo odtrhnout.Tahle kniha zároveň patří také do mých asi TOP nejlepších knih roku 2017.Dávám maximální doporučení,protože tahle kniha opracdu stála za to!

Výsledek obrázku pro ginny napořád 
Vlastní hodnocení: 5*/5* 



   

2 komentáře:

  1. Já jsem knížku nečetla, ale spíše jsem po ní jenom pokukovala. Nevím proč, ale hodně mi připomíná "Kečupová mračna", ale žádnou spojitost jsem mezi nimi zatím nenašla.

    Tánička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně šupej do knihovny a drapni po ní!!:DJe to fakt pecka!:))

      Vymazat